
Kwaliteitsprogressie
audit Qfor 2019 en volgens de vernieuwde methode!
Algemene beoordeling 76%
Prijs/kwaliteit 74%
Rapportering en tools 71%
Administratie & Logistiek 71%
Uitvoering 80%
Voortraject 76%
Natraject 70%
Relatiemanagement 75%
- Percentage tevreden klanten: 100%
Percentage ondervraagde klanten waarvan de tevredenheid minimaal 4/7 is. - Globale tevredenheid : 75%
Percentage ondervraagde klanten waarvan de algemene indruk over de organisatie ‘tevreden’ of ‘heel tevreden’ is. - Homogeniteitsgraad: 95%
Graad van cohesie van de resultaten van de individuele klanten met de globale tevredenheid - Qfor Score berekend op 15/05/2019 : 74%
Score berekend door de Certificatiecommissie op basis van meettype, calibrage en type diensten.
De visie van Elohim door Marc Smekens
Zaakvoerder