
Kwaliteitsprogressie
audit Qfor 2025 en volgens de vernieuwde methode!
Algemene beoordeling 83%
Prijs/kwaliteit 78%
Rapportering en tools 82%
Administratie & Logistiek 73%
Uitvoering 82%
Voortraject 74%
Natraject 71%
Relatiemanagement 73%
Projectmanagement 77%
Trainers / Consultants 86%
- Percentage tevreden klanten: 100%
Percentage ondervraagde klanten waarvan de tevredenheid minimaal 4/7 is. - Globale tevredenheid : 79%
Percentage ondervraagde klanten waarvan de algemene indruk over de organisatie ’tevreden’ of ‘heel tevreden’ is. - Homogeniteitsgraad: 98%
Graad van cohesie van de resultaten van de individuele klanten met de globale tevredenheid - Qfor Score berekend op 04/04/2025 : 76%
Score berekend door de Certificatiecommissie op basis van meettype, calibrage en type diensten.