Onze visie op taalopleidingen en taaltrainingen

Visie op taalopleidingen en taaltrainingen

Kwaliteitsprogressie

audit Qfor 2025 en volgens de vernieuwde methode!

Algemene beoordeling 83%
Prijs/kwaliteit 78%
Rapportering en tools 82%
Administratie & Logistiek 73%
Uitvoering 82%
Voortraject 74%
Natraject 71%
Relatiemanagement 73%
Projectmanagement 77%
Trainers / Consultants 86%
  • Percentage tevreden klanten: 100%
    Percentage ondervraagde klanten waarvan de tevredenheid minimaal 4/7 is.
  • Globale tevredenheid : 79%
    Percentage ondervraagde klanten waarvan de algemene indruk over de organisatie ’tevreden’ of ‘heel tevreden’ is.
  • Homogeniteitsgraad: 98%
    Graad van cohesie van de resultaten van de individuele klanten met de globale tevredenheid
  • Qfor Score berekend op 04/04/2025 : 76%
    Score berekend door de Certificatiecommissie op basis van meettype, calibrage en type diensten.